Darmowa dostawa od 1 000,00 zł

FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania

+5 000 produktów w ofercie

+30 000 zrealizowanych zamówień

2 dni - średni czas realizacji

Zacznij współpracę
kupujWięcej
Logując się do naszego panelu zyskujesz nieograniczony dostęp do cen hurtowych. Nasza obsługa automatycznie przypisze Ci jeden z obowiązujących progów rabatowych, który będzie obowiązywał już od pierwszych zakupów.
Witamy w naszych progach.
rozwijajSię
Jeśli w ciągu danego roku kalendarzowego przekroczysz limit dla obowiązującego Cię progu rabatowego skontaktuj się nami, zwiększymy Twój rabat już od kolejnych zakupów.
Wskocz na wyższy level.
tabelaRabatowa
Progi rabatowe obniżają aktualną cenę hurtową - Twoja cena zakupu jest widoczna po zalogowaniu. Aktualną wartość rabatu znajdziesz w panelu swojego konta na www.inmotiongroup.pl

Aktualne progi rabatowe:

Wartość zakupów* 0-25.000 PLN netto 25.000-50.000 PLN netto > 50.000 PLN netto
Cena hurtowa minus 25% minus 28% minus 31%
* wartość zakupów jest weryfikowana w rozliczeniu roku kalendarzowego
FAQ - Najczęściej zadawane pytania:

To proste, jeśli jesteś przedsiębiorcą i prowadzisz działalność gospodarczą wystarczy kliknąć w link: REJESTRACJA KONTA lub wejść na www.inmotiongroup.pl i zarejestrować dostęp do platformy zakupowej. Nasz dział obsługi zweryfikuje Twoje zgłoszenie ipoinformuje Cię o jego statusie – wiadomość zostanie wysłana na adres wskazany podczas rejestracji.

Nasza platforma hurtowa jest dedykowana kontrahentom biznesowym, których profil działalności stanowi dalsza odsprzedaż produktów dostępnych w naszej ofercie oraz takim podmiotom profesjonalnym jak kluby sportowe, agencje reklamowe i eventowe, szkoły, urzędy i inne jednostki samorządowe oraz wojskowe.

Nasza platforma gwarantuje Ci dostęp do setek markowych produktów w atrakcyjnych, hurtowych cenach przez 7 dni w tygodniu. Po zalogowaniu się, zyskasz też dostęp do aktualnych promocji oraz programu lojalnościowego.

1. IdoPay Szybkie płatności natychmiastowe - po wyborze tej opcji zostaniesz automatycznie przekierowany do strony swojego banku, gdzie dokonasz płatności. Dzięki tej formie, możemy natychmiast przystąpić do realizacji Twojego zamówienia.

2. Pobranie - wybierz tę opcję jeśli wolisz zapłacić w momencie odbioru towaru, pobranie kwoty nastąpi przez kuriera, rozliczysz się w gotówce, niektóre firmy kurierskie wyposażają swoich pracowników w terminale płatnicze. Pamiętaj jednak, że przesyłka pobraniowa jest o kilka złotych droższa niż przesyłka opłacona z góry.

3. Kredyt kupiecki - opcja wysyłki z odroczonym terminem płatności jest możliwa w sytuacjach indywidualnie uzgodnionych ze Sprzedawcą.

Darmowa dostawa jest dostępna od 1 000,00 zł brutto, zamówienia poniżej tej kwoty są wysyłane na Twój koszt.

Dbamy o to, aby jakość naszych produktów nie budziła żadnych wątpliwości, jeśli jednak okaże się zakupiony towar był wadliwy możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W pozostałych przypadkach, z uwagi na zawodowy charakter naszych relacji, zakupione produkty nie podlegają zwrotom, chyba że ich przyjęcie było uzgodnione z nami przed dokonaniem zakupu.

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona, w celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy kierować pytania na maila b2b@inmotiongroup.pl

Twoje zamówienie trafi do Ciebie w ciągu 5 dni roboczych, w zależności od wyboru formy płatności. W przypadku zamówień indywidualnych nasz dział obsługi klienta poinformuje Cię o maksymalnym terminie wysyłki.

Wysokość rabatu przypisana do Twojego konta jest stała, możesz ją sprawdzić w zakładce „Moje rabaty”. Swój rabat możesz jednorazowo zwiększyć wymieniając punkty zebrane w ramach programu lojalnościowego.

Dajemy Ci pełną swobodę korzystania z naszej oferty, nie obowiązuje Cię żaden limit, możesz dokonać dowolnych zakupów, pamiętnej jedynie, że tylko zakupy za min 1000 zł brutto gwarantują Ci darmową wysyłkę.

Zapytaj nas na b2b@inmotiongroup.pl , część zdjęć na poszczególnych polach eksploatacji jest chronionych licencją, powiemy Ci z której bazy możesz skorzystać.

Nasza hurtowania obsługuje wyłącznie podmioty profesjonalne, aby dokonać zakupu musisz mieć aktywny NIP zarejestrowany w CEiDG lub bazie KRS, do każdego zakupu wystawiamy fakturę sprzedaży.

Wszystkie dane firmowe możesz edytować po zalogowaniu się do panelu w zakładce „Twoje Konto” znajdziesz tam także informacje o obserwowanych produktach i wysokości Twojego rabatu.

Dokumenty sprzedażowe w tym faktura sprzedaży VAT jest generowana automatycznie, otrzymasz ją na adres mailowy w dniu nadania przesyłki, jednak nie później niż w dniu jej otrzymania, gdyby się tak nie stało skontaktuj się nami.

Chcesz wysłać paczkę za granicę, potwierdź to przed złożeniem zamówienia z naszym działem obsługi, chętnie Ci pomożemy jeśli nasz spedytor obsługuje wysyłkę do kraju w którym chcesz zrealizować nadanie. Koszty wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie.

Chcemy zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi, zależy nam na sprawnej i szybkiej realizacji każdego zamówienia dlatego też zdecydowaliśmy się nie uruchamiać modelu wysyłkowego typu dropshipping. Jeśli masz obawy związane z hurtem tradycyjnym skontaktuj się z nami, przedstawimy Ci jakie są jego zalety w porównaniu do modelu dropshipping.

Pracujemy nad tym rozwiązaniem, zaglądaj tutaj lub zapytaj nas na b2b@inmotiongroup.pl i bądź na bieżąco z naszymi wdrożeniami.

To proste, wystarczy przejść do panelu logowania i kliknąć „Nie pamiętam loginu i hasała”, dalej postępuj już zgodnie z komunikatami strony aby na maila którego podałeś podczas rejestracji otrzymać link umożliwiający zresetowanie hasła. Jeśli napotkasz inne problemy, zgłoś je nam na b2b@inmotiongroup.pl

Pracujemy nad tym rozwiązaniem, zaglądaj tutaj lub zapytaj pisząc na maila b2b@inmotiongroup.pl i bądź na bieżąco z naszymi wdrożeniami.

Faktura proforma generuje się automatycznie, możesz ją pobrać w module Twojego Konta uruchamiając opcję: „Moje Zamówienia”, następnie wybierz zamówienia do którego chcesz pobrać dokument, Twoja Proforma znajduje się w podsumowaniu w sekcji „Dokumenty do pobrania”.

Tak, jeśli paczka nie została jeszcze nadana możesz zlecić przekierowanie jej na inny adres, w tym celu skontaktuj się nami b2b@inmotiongroup.pl podając w treści zgłoszenia numer zamówienia które chcesz przekierować oraz nowy adres nadania.

Formę płatności możesz zmienić w dowolnym momencie przed dokonaniem zapłaty, zrobisz to w module Twojego Konta uruchamiając opcję: „Moje Zamówienia”, następnie wybierz zamówienie które wymaga zmiany formy płatności i skorzystaj z czterech dostępnych opcji w sekcji „Wpłaty”.

Chcesz wiedzieć więcej ?

Jeśli masz dodatkowe pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku

godz. 7:00 - 15:00

tel. +48 733 777 453

mail: b2b@inmotiongroup.pl

inmotiongroup.pl, Stargardzka 8A, 54-156 Wrocław

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel